Risoluzione di prublemi cumuni di a valvola a farfalla elettrica in usu

Risoluzione di prublemi cumuni di valvola a farfalla elettrica

1. Prima di a stallazione di valvola a farfalla elettrica, cunfirmà s'ellu u rendiment di u produttu è a freccia di direzzione di u flussu mediu di a nostra fabbrica sò coerenti cù a cundizione di u muvimentu, èPulite a cavità interna di a valvula, ùn permettenu micca impurità nantu à l'anellu di sigillatura è a piastra di farfalla, è ùn chjude micca prima di pulisce.Piatto di farfalla, per ùn dannà l'anellu di sigillatura.

2. Hgj54-91 flange d'acciaio di saldatura di socket hè cunsigliatu per esse usatu cum'è flange currispundente per a stallazione di piastra di discu di valvola a farfalla elettrica.

3. Valvula di farfalla elettricu hè stallatu in u pipeline, u megliu postu hè a stallazione verticale, ma ùn pò micca esse invertitu.

4. U valve farfalla elettricu ci vole à aghjustà u flussu in usu, chì hè cuntrullata da a scatula gear verme.

5. Per a vàlvula di farfalla cù più tempi di apertura è di chjusu, apre u coperchio di u verme in circa dui mesi per verificà se u grassu hè normale,Mantene a quantità curretta di burro.

6. Verificate e parti di cunnessione per assicurà a strettezza di l'imballu è a rotazione flexible di a valvula.

7. A valvula di farfalla di u sigellu di metallu ùn hè micca adattatu per esse installatu à a fine di u pipeline.Se deve esse stallatu à a fine di u pipeline, deve esse assemblatuFlange, impediscenu l'overstock di l'anellu di tenuta, sopra a pusizione.

8. Valve stem stallazione è usu reazzione, cuntrolla rigulari l 'effettu usu valve, truvà fora la curpa in tempu.


Tempu di Postu: Feb-16-2023